23 Mart 2013 Cumartesi

Meyve Saati

Havalar güzelleşiyor. 
Artık köpüşlerimizle dışarıya daha çok çıkacağız. 
Kont ve Likya'yı neredeyse her yere götürüyorum. 
 Genelde ikisini beraber götürüyorum ve gayet eğlenceli
vakit geçiriyoruz. İnsanlar iki köpüşü nasıl 
yürüttüğüme şaşırsa da ben bir de Lucky'miz var 
dediğimde daha da şaşırıyorlar. 
Bizse dışarıda olmanın keyfini çıkartıyoruz. 
İster arabayla olsun ister yürüyerek gittiğimiz 
yerlerde beslenme saatlerine, su içmelerine ve 
tuvalet düzenlerine özen göstermeye devam ediyorum. 
Koca bir çantayla geziyoruz. Tıpkı çocuk gibiler :)
Son zamanlarda 
ödül bisküvileri olmadan çıkmıyoruz 
ama bazende bisküvi dışında meyve vermenin 
daha besleyici olacağını düşünüyorum. 
Uzun saatler dışarıda kalacaksanız, yürüyüşe ara verdiğiniz 
dinlenme sürecinde atıştırmalık olarak biraz meyve 
sunmanız aranızdaki bağı güçlendireceği gibi 
köpüşünüze de değişiklik olacaktır. Ve köpüşünüz 
son derece sağlıklı bir ara öğün yemiş olacak.
Vereceğiniz meyvenin asitsiz olmasına önem vermelisiniz. 
Benimkiler elma, havuç, salatalık ve muz 
dışında hiç bir meyveyi tüketmiyorlar. 
Siz de dışarı çıkmadan önce minik bir kaba bu şekilde 
tercih ettiğiniz bir meyveyi koyarak köpüşünüze sunabilirsiniz.
Baharın tadını çıkarmanız dileğiyle...