29 Ağustos 2012 Çarşamba

* Köpüşlerin Ay be Ay Maceraları *


- Mayıs ayındaki iletiler;
*** ACİL ***  2-3 aylık yavru köpek arıyorum. Kızıl olsun, beyaz olsun. Golden olsun, Kurt olsun, Rottweiler olsun, Terrier olsun. Ücretsiz olsun. 

-  Temmuz ayındaki iletiler;
Offff ! Bu köpek beni çıldırtacak. Her yere çiş yapıyor. Ellerimi ısırıyor. Bıktım...!!!

-  Eylül ayındaki iletiler;
*** ACİL *** 6-7 aylık saf kan köpeğim mama kabı ve tasması ile SATILACAKTIR aşıları tamdır.
_ _ _ numaradan ulaşıp alabilirsiniz. 
 - Ekim ayında sokaklar;

Saf kan / kısırlaştırılmamış köpeklerle dolu!!! 6-7 Aylık yavruyu satamayan " İNSAN " köpeğini yazlık dönüşü sokağa bırakmıştır. 

Doğum günü olur ->  HEDİYE
Okullar kapanır -> HEDİYE 
Yılbaşı olur ->  HEDİYE

O hediye yazlık dönüşü sokağa...
Kısırlaştırılmayan ve saf kan olarak alınan o köpek 1-2 ay içinde ergenliğe girip farklı bir ırk ile çiftleşerek daha kendi çocukken bir de bebekleri oluyor.


O doğan melez bebekler itilip - hırpalanıyor. Niye?
Saf kan değil! Sokak köpeği o çünkü, asla bir Golden Retriever kadar sevilmeyecek. 

Sizin çocuğunuza karne hediyesi olarak aldığınız, mamaya suya alıştırdığınız minik köpek ve sonra sokağa attığınız, ona her gün açlık ve susuzluk yaşattığınız köpek acılar içinde hayatını kaybediyor. Biliyor musunuz? 

Aa tabii ki, biliyorsunuz ama umrunuzda değil. Siz hevesinizi aldınız ya. Yeter size... 

Yaz aylarını sevmiyorum artık!
Sonbahar hiç gelsin istemiyorum... 
Bu dünyada yalnız değiliz.
Biraz etrafımıza bakalım ve sorumluluk alalım.