13 Eylül 2015 Pazar

Mama Kapları İçin Doğal Temizlik Yöntemleri

Köpüşlerimizin iştahları dillere destandır, doymak bilmiyorlar. 
Hatta akıllarının mideleri eş zamanlı çalıştığına dair şüphelerim bile var. :) 

ALINTIDIR.
Hele Kont olan kuçu kuçum sürekli elimize ağzımıza bakıyor. 
'Acaba onlar habersiz bir şey mi yiyoruz.?' diye :) 
Eğer yiyorsak bir lokma alana dek
bize 
yediğimizi zehir edecek kadar edepsiz... 
Her alanda olduğu gibi Likya, yine 
minik ve zarif edaları ile sabırla bekler ve 
sunulan yiyeceği nazikçe alır. 
Kont ayısı gibi arsızlık etmez. 
Aynı evin iki patilisi yetişme tarzları 
aynı da olsa farklı davranışlarda bulunabiliyorlar. 
Kont Likya

Sizinkiler de çok farklı değildir, sanıyorum. 
Ne yedirdiğinize ya da yedireceğinize 
dair onlarca makalem var. 
Nasıl kap kullanmanız gerektiğini ise 
Köpek Masrafları adlı makalemde 
bir miktar ele almıştım ama bu kapların 
temizlikleri için bir kaç tüyo vermek istiyorum.
Kont ve Likya'nın ilk ve son bebeklerinin mama zamanı

Son iki aydır keşfettiğim doğal yöntemler var, paylaşmak istedim. 
Gerçi eskiden beridir yine doğal yöntemlerle 
temizlerdim çocukların eşyalarını, sirke 
mirke düşmezdi elimizden de... 
Ama bu da pek bir temiz ve pek bir parlak oldu. 
Kont Likya
Aiyyy çok sürprizli konuştum. :) 
Evet söylüyorummmm; 
TUZ aynen kaya tuzu ile ovdum
çelik mama ve su kaplarımızı ;) 
denemelisiniz. Asla kireç çözücü 
vs kullanmamıştım. 
Kaya Tuzu
Sirke ile dakikalarca ovardım pekte parlak olmazdı 
ama temizliğinden emindim. 
Şimdi hem temiz hem parlak oluyor 
azıcık sirkeli ve tuzlu suyu 
hazırlayıp bulaşık teli ile güzelce 
ovunca kaplar mis gibi oldu. 
İyice duruladım sonrasında ve 
iki kat içime sindi :))
Tecrübemizi paylaşmadan edemezdik. 
Blogumuzu ihmal ediyoruz ama 
son iki sene çok meşakatli geçti. 
Yeterince aktif olamadık ama affedin ;) 
Yepyeni konularla dönüş yapacağız. 
Herkese köpüşleri ile keyifli pazarlar diliyoruz...