5 Eylül 2015 Cumartesi

Kont' umun 5. Yaş Günü

Yok artık.!!!
Bu sene Kont'umun doğum günü 
görsellerini paylaşmayı atlamış mıyım?
Ve bunu taaaa 1 ay sonra mı fark ettim?
 İnanamıyorum.!  Ayıp bana ayııııp... 

Oysa Üniversite işleri bitti. Mis gibi de 
Laborant ve Veteriner Sağlık mezunu oldum. 
Evet çalışıyorum, yoğunum ama bunu atlamamalıydım. Neyse...
Her yıl olduğu gibi yine şirin bir parti
yaptım sıpalarıma :)
Pastamızı, videomuzu ve fotoğraflarımızı ekleyeceğim ama... 
Bir tarafım sevinip diğer yanım buruluyor bu yaş günlerinde ya :(
Koca oğlum bir yaş daha büyüdü işte. Kim bir ömür biçebilir ki? 
Üstelik benim ikisini de gözümden dahi sakınıyorken... 
Bitirdiği yaşında baba oldu mesela, kısırlaştı sonrasında. 
Büyük değişimler oldu Kont oğlumda :) 
Çoğu kez gurur duydum evlatlarım ile,
 tıpkı önceki yaşlarında olduğu gibi.
Dilerim nice yaşlarınızda da sağlık ve huzur verirsiniz ailemize. 
Likya ve seni çok seviyorum. 
İyi ki doğdun oğlum.