14 Eylül 2015 Pazartesi

Kont ve Likya'nın Bakım Ürünleri

Kont ve Likya'nın kozmetik ürünlerini öneri amaçlı paylaşmak istedim.
Soldan sağa;
* Ayda 1 defa banyo yapan köpüşlerimin banyoda 
o ilk çamurunu, kirini almak için önce 
İlk şampuan ile güzelce yıkıyorum.
* Sonra bir kez daha köpüklemek için 
2. sıradaki özel şampuanı tercih ediyorum. 
Özellikle tüy ve deri sağlığı için son 2 yıldır 
formüllerimizden biri
bu şampuandır.

* Banyo yaptırmadığım günlerde tüy bakımı için 
3. ürünü kullanıyorum. Köpüşlere özel durulanmayan 
şampuan diyebilirim ki bu üründen de 
oldukça memnunuz mis kokuyorlar evlatlarımm...

* Kont'un diş sağlığı ile başımız dertteydi.! 
Anestezi altında diş taşlarından arınan, 
Kontini ve Likita'ya özel diş fırçası ile
4. sıradaki özel diş macununu kullanıyoruz. 
Her gün yapamasam da haftada 3 defa 
dişlerimizi fırçalıyoruz. Fırçalayamadığım 
günler ise dana derisinden yapılmış 
press kemik yiyorlar pıtırcanlarım. 
 * Kulak bakımı asla atlamadığım neredeyse 
her sevişimde kontrol ettiğim yerleridir. 
Özellikle göz ve kulak için sadece veteriner 
kliniklerinden aldığım losyonları tercih ediyorum. 
Makyaj pedine döktüğüm azıcık losyon ile
 10 gün arayla dip bucak temizliklerini yapıyorum. 
Zaten iki aşık köpüşüm oyun oynarken 
birbirlerini temizliyorlar ya neyse...

* Yoğun rüzgarlı günlerde gözleri 
çapaklanan minik ayıcıklarım için yine özel 
bir ürün tercih ediyorum. 
Her bir göz için ayrı makyaj pedine damlattığım 
losyon ile içten dışa doğru bir defa da gözlerini temizliyorum.

* Standart iğne uçlu taraklardan ziyade 
Avon'un ürünü olan tarak ile gün aşırı taranıyoruz. 
Tarağı görünce kendini yere atıp sırt üstü 
yatan sıpalarımın en sevdiği bakım anı bu olmalı.