5 Mayıs 2012 Cumartesi

Minik Bir Kahvaltı Önerisi :)

Bir çok yemek ve çorba önerimizden sonra 
şimdi de kahvaltı tarifi vereceğim.


Malzemeler:
- 2 adet orta boy yeşil biber,
- 2 adet orta boy kırmızı domates,
- Yaklaşık 200gr. yağsız-tuzsuz lor peyniri,
- 1 tatlı kaşığı zeytin yağı.
Yapılışı:
Biberi ince ince doğrayıp,
domatesi soyup, lor ile karıştırın. 
Zeytin yağını da üstüne gezdirin. 
Köpüşünüzün bayılarak yiyeceği bu kahvaltı için ek olarak 
haşlanmış bir bütün yumurta da ekleyebilirsiniz.
Ben yaz aylarında tavuk, yumurta vb. besinlerden kaçınıyorum. 
Özellikle Golden Retriever ırkı bu tarz deri hassasiyeti ile oluşan rahatsızlıklara çok açıklar.


# Domatesin olgun ve kırmızı olmasına özen gösterin. 
Yeşil, ham domates köpeklere zararlıdır.!
# Tekrar belirtmek istediğim nokta şu ki; bu tür yemeklerde 
köpeğinize önceden denemediyseniz bir kaşık yedirip 1 gün gözlemlemenizdir. 
İçeriğindeki besinlerden her hangi birine karşı alerjisi ya da duyarlılığı olabilir.
 # Kuru mama tüketmede sorun yaşayan köpüşler için bu 
karışımları önermiyorum. Çünkü bu özel tat sonrasında 
köpeğiniz mamayı yemeyebilir. =)
# Ayrıca bu özel ve güzel karışıma az miktar tuz ve kekik 
ekleyerek siz de kahvaltılarınızı şenlendirebilirsiniz :)))
# Veterinerinize evsel gıdalar hakkında mutlaka danışın.!
** "Ha ben zaten arada bir bu tür evsel öğünler veriyorum." 
diyenler muhakkak deneyin.  =) Afiyet olsun.