1 Ocak 2014 Çarşamba

* Yepyeni En Yeni Yıl *

2013 yılı blogum için sönük geçti gibi görünse de kendim ve çocuklarım 'Kont ve Likya' için verimli, dinamik, yeni iş, yeni şehre alışma telaşı ve yoğun ders temposuyla geçti / gitti.
Bloguma düzenli yazamamak beni oldukça üzüyor. Hazırdaki taslaklarımı dahi yayınlayamayacak kadar tempolu geçiyor günler. 
Mesleğim olan 'Veteriner Hekim Asistanlığı' için büyük adımlar atıyor olmak, okulumun ikinci sınıfını okuyor olmak memnun ve tatmin etse de Kont ve Likya ile yeterli vakit geçiremiyorum :(
Egzersizleri aksatmıyor, bakımlarını da ertelemiyorum elbette ama tepiştiğimiz; sarılıp bakıştığımız hatta patileri omzumda dertleşip söyleştiğimiz anlar azaldı...
Özel günler, onlar için de özel bizim evde :)  
2014 yılına onlarsız girilmez ki.!
Ya da onlara özel menü olmadan olur muydu hiç?
Saniyeler içinde midelerine inen pirinç lapası - kırmızı et karışımı patates püresi ile örtülü ve köpüş kurabiyesi ile çevrili olan şirin menülerini blogumuz için fotoğrafladık.
Yeni senenin sağlık ve sıhhat ile geçmesini diliyorum. Bu yıl Likya da KIF kaydına gidecek. Yarışmaya girecek. Seneye hızlı başlıyoruz. :)  
Hepimiz için başarı dolu bir yıl olsun.
Daha çok makale yazabilmek dileğiyleeee...