18 Haziran 2013 Salı

Biraz Sağlık, Biraz Huzur...

Hiç keyfim yok bu aralar... 
Malum olaylar canımı fena sıkıyor. 
Sabır çekmekten dilimde tüy bitti. Beni her daim 
rahatlatmayı başaran tüy yumaklarımda yetemiyor 
bazen. Çünkü onlarında (belkide) ufak tefek olan ama 
tüylerinin tekine zarar gelse içi yanan ben ufak 
tefek sayamıyorum yaşadıklarını... 


Abartıyorum belki de bilemiyorum ama basit 

bir diş taşı temizliği, yalancı gebelik ya da ard arda 

yaşadıkları kulak problemleri beni yıpratıyor.

Önce Likya... Bolca bahsettim. Gündem karışık ve
sıcak olsa da devam eden hayatın içinden köpek
sahiplerinin dikkat etmesi gereken notlar
bırakmak isteyerek makalelerimi yazdım. 

Şimdi de Kont...
Geçen Cumartesi günkü veteriner kontrolümüzde
kulak zarına yakın bir bölgede basit bir kir olmadığı 
düşünülen siyahlıklar görüldü.

Kızım; bahsetmiştim, normalde anestezi ile yapılan 
operasyonu anestezisiz atlattı ama oğlum rahat durmadı 
ve önümüzdeki Cumartesi günü anestezi alarak 
operasyon yapılmasına karar verildi. Kas gevşetici 
ile yapılacağı söyledi ama işte ben tedirginlikten 
yerimde duramıyorum. Acaba orada ne var? 
Acaba o siyah tabakanın altında ne var? 
Acaba uyanır mı? Acaba? Acaba? Acaba?...

Kontini kulağıyla ilgili ufacık bir belirti bile
vermedi, rutin muayenede görüldü. Ama yine yine yine
dikkati üstüne toplayıp beni meraklandırmayı başardı. 
Soğukkanlı olma çabasındayım malum çok az bir
süre içerisinde Veteriner Hekim Asistanlığı yapacağım.
Ama konu kendi köpüşün olunca işler değişebiliyor.

Umarım sorunsuz bir operasyon olur. Bu arada yukarıda dediğim 
gibi anesteziye girmişken diş taşlarımızı da temizleteceğiz. 
Bunu da fotoğraflarla aktarırım sizlere... 


Bizden haberler böyle. Yani genel tansiyon yüksek, 

havalarda sıcak zaten, beteri olmasın diye duadayım. 

Dilerim tüm Türkiye huzura kavuşsun. 
Görüşmek üzere...