24 Temmuz 2012 Salı

GİLLER Köpek Takvimi 2012

- Giller Takvimi nedir? 
Giller hayatıma Kont'u aldığım gün girdi. 
Kont'u ırkını yani Golden Retriever ırkını bilmeden aldığım 
için veterinerimiz ırkı tanıtırken 
Giller takviminden örnekler göstermişti. 
Golden Retriever bol tüylü ve şirin yüzlü bir köpüştü. 
Hoşuma gitmişti ve Giller Takvimi taa o günden aklımdaydı. 

Kont büyüdü, serpildi. Tüylendi. 
Bir gün internette gezerken...
rastladım yeniden bu takvime, şartları okudum. 
Ben de bir fotoğraf göndermek istiyordum. 
Benim de tüm köpek ırklarının bulunduğu 
bu özel takvimde oğlumun fotoğrafı olmalıydı. 

- Giller Takvimine nasıl fotoğraf gönderebiliriz? 

Bir mail hazırladım, onların şartlarına uyan 
fotoğraflarımızdan bir kaçını yolladım. 
Adres bilgilerimizi ve fotoğrafımızın altında 
yayınlanmasını istediğim yazımızı not ettim. 

Bir kaç gün içinde cevap geldi. 
Cevap o kadar samimi ve içtendi ki... 
Kont'u öven güzel sözler, 
fotoğrafımızın kabul edildiğini anlatan bir e-maildi. 
Gerçekten çok mutlu olmuştum. 
Anında ekibe kanım ısındı. 

- Giller Takvimi ne zaman çıkıyor? 
Fotoğraf gönderimleri Nisan ayında sona eriyordu. 
Biz e-mailimizi Mart ayında gönderdik takvim Ağustos 
ayında çıkıyordu ben o 5 ayı zor geçirdim. 
Meraktan :)) 

Ağustos ayında canım oğlum 
takvimlerde boy göstermişti. 
Harika bir gururdu. 

Bu yıl Likya'nın da aramıza katılması ile 
yeniden fotoğraf göndermek istedik. 
Yeniden fotoğraf derledim ve mail hazırladım. 
Kendimi, okulumu, işimi ve hobilerimi anlattım bu kez o içten ve 
samimi ekibe, bize yaşattıkları gururu dillendirdim. 
Köpeklerim ve sokaktakiler için yaptıklarımdan bahsettim. 
Gelen cevap beni gözyaşlarına boğdu. 
Yaptıklarımın güzelliğini, köpeklerim ve benimle 
bir arada olabilme isteklerini yazmışlardı. 
Mutluluk verici kelimeler saklıydı cevaplarında... 
Bu yıl yine Ağustos'u iple çekiyoruz. 
Evet Giller Takviminin yayınlanmasına günler kaldı. :) 



- Giller Takvimini nereden bulabiliriz? 
Takvimi D&R 'dan temin ediyoruz. 
Fakat sitelerinde listeledikleri pek çok kitapçıda satılıyor. 
Web sitelerine buradan ulaşabilirsiniz. 
Ayrıca Facebook ve Twitter hesapları da var. 



Haydi siz de fotoğraf makineniz ile çekilmiş yatay ve 
insan figürü olmayan fotoğraflarınızı Giller'e yollayın. 
Köpeğiniz takvim yıldızı olsun. :) 


Giller 2013 Takvimi Sayfalarımız için tıklayın.