13 Temmuz 2012 Cuma

* Köpeklerin Pati Yastıklarındaki Yırtıklar *

Kont, Likya ve Lucky'i iki gündür farklı bir parka götürüyorum. Akşam üstü 18.30'dan sonra çıkmamıza rağmen çok sıcak oluyor. Zemin beton, çocuklar çılgınca koşuyorlar.
Dün gece pati kontrolü yaparken Kont ve Likya'nın patisinde ciddi...
yırtıklar, Luckyde de daha yırtılma başlangıcı gördüm.

Ayrıca Kont ve Likya sekerek yürüyorlardı. Gece Furocin ve Madicassol sürdüm.
Sabah yaralar aynıydı. 
Veterinerimizi aradım. Çok dolaşmamalarını, Rivenol hazırlayıp ona batırarak temizlememi ve sürdüğüm pomadlara devam etmemi söyledi.

Çiş işini bahçede hallediyoruz, sabah - akşam ilaçlarımızı sürüyoruz. Yalamamaları için başlarında bekliyorum. Patilerini sarmam iyileşmeyi yavaşlatacağı için kapatamıyorum.

Yaralarımızın fotoğrafları aşağıdadır. 

Çocuklarımızın gezdikleri alanlar ciddi anlamda önemli, her eve dönüşte kontrol şart!

Likya'mın patisi
Kont'umun patisi