21 Ocak 2017 Cumartesi

Merhaba 2017

Tamda geçen sene bugün yazmışım son postumu.
Aferin bana nasıl da boşlamışım tatlı blogumu. 
Üzüldüm...😥😥
Görüntünün olası içeriği: 1 kişi
Haklı sebeplerim var aslında türlü şeyler yaşadım.
Yıl boyu neler oldu neler... 💣

Ama 2016 yılını güzel kapattım ve 
çok merakta da bırakmadım takipçilerimi sosyal 
medyada biraz biraz paylaşımlarımız sürüyordu. 
Hatta rölantide olan youtube kanalımızı da yeniden 
aktive ettim ve eğitim videolarımızı tam gaz yeniden çekiyoruz. 💞
Kont ve Likya nasıllar? 
Asıl merak konusu bu değil mi? 💜💙
İtiraf edeyim ki... Yaş aldılar net:!
Yaşlandılar miniklerim... 
Görüntünün olası içeriği: köpek, açık hava ve doğa
Kontini
Görüntünün olası içeriği: köpek, açık hava ve doğa
Likita
Yüzlerindeki maskeler ağardı amaaaaa ene
rjilerinden kaybettikleri hiç bir şey yok diyebilirim.
 Akıllandılar, kaşla gözle anlaşmanın ötesine geçtiler 
artık ve harika yıllar yaşıyorum onlarla maşallah ikisine de 
benim sarı tüylü dostlarım iyi ki varlar.!👾👾
Görüntünün olası içeriği: köpek ve açık hava
Yılda 1 post atmayacağım elbette, affedin. 
Ama hayatımın önemli evrelerindeyim. 
Aslında İzmir'e yerleştiğimizden beri bloguma 
hayal ettiğim vakti ayıramıyorum. 
Önümüzdeki süreçte evlilik hazırlıkları, 💑
DGS hazırlıkları 💃derken belki yine seyrek yazacağım ama 
video serilerimiz sürecek. 💧
Bu takip için sosyal medya hesaplarımız aktif bilginize. 
Şimdi youtube'dan bir video ile postuma son veriyorum. 
Yeni makalelerde görüşmek dileğiyle, hoşçakalın...💫