16 Ağustos 2014 Cumartesi

*** Altın Aile ***

İzmir'e taşınmak, devam eden üniversite ve iş hayatım ile blogumdaki makaleler için durgunluk demek olsa da takipçi ve tıklanma sayısı olarak harika rakamlara ulaştığımızı gururla bildiririm.

Bu tıklanmada; vanilyalı prensesim Likya'nın ve ödlek ayıcığım Kont'un ayrıca aşklarının kaçamak meyvesi olan 7 adet pofuduk patili, altın tüylü, secereli ve chipli bebek Golden Retriever'ın emeğini yadsıyamam...

Bebekleri büyütme ve yetiştirme evresindeki nazardan korkup saklanışlarım ile sadece Müjdeler Olsun adlı makalemdekiler hariç blogtan esirgediğim milyon tane fotoğraf ve videonun ufak ufak gün yüzüne çıkma vakti geldi sanıyorum. Torunlarımın çoğu yeni aileleri ile mutlu mesut büyüyor, haberlerini alıyoruz.

Erkek Torunlar
Dişi Torunlar
Kedi-köpek sahibi bir çok ailenin dileği olan torun görme sevdasını ben dakika dakika yaşadım. Annelik-babalık duygusunun köpüş dünyasında sökmediğini kitaplardan sonra bizzat bahçemde gözledim. Yani başlangıçta özellikle Likya'nın emzirme dönemindeki hoşgörüsünü bir yana koyarsak; sütten kesildikten sonraki evrede bebeklerin Kont ve Likya'dan bir şeyler öğreneceklerini biliyordum da bu kadar disiplin ve eğitim beklemiyordum.
Bebeklerimin tümünü tam 60 günlük yaştan itibaren yuvalandırdım ki bizimle geçen dönemde başta HAYIR olmak üzere temel disiplinleri alsınlar istedim. Her geçen gün ev içi ve bahçe hayatını ortak olarak özümseyerek büyüdüler. Tuvalet-beslenme-oyun vb. temel anlarda paylaşımcı, sosyal ve itaatkar yetişen minikler gittikleri yerlerdeki güzel ailelerinden uçan teşekkürlerini birer birer melekler aracılığıyla kulaklarıma ulaştırıyorlar. :)
Yedikleri içtikleri bize kalsın; yarasın, vitamin olsun et olsun ama şükür ki hepsi küt burunlu, peluş tüylü tosuncuklar oldular. Anne ve özellikle babaları Türkiye Köpek Irkları Federasyonu tarafından Golden Retriever ırkının EXCELLENT (mükemmel) dereceli köpüşleri olduğu için A batın saf kan torunlarımız ırkının gerçekten iyisi oldular. Gecemi gündüzüme katıp yemeyip yedirdiğim altın renkli dört patili 4 dişi Anita, April, Asia, Alya - 3 erkek Alf, Arthur ve Ares ile gurur duyuyorum.
Erkek Torunlar

Dişi Torunlar


Makalemin yazıldığı bugün itibari ile hala anne-babası ile kalan ve neredeyse otur, yat, kalk, pati ver, gel, bekle, yerine geç vb. temel itaat komutlarını tamamlayan; ek olarak aşılı köpüşlerle sosyalleşmiş, tasma ile yürüyüş eğitimlerine başlanmış, aşı programları başlayıp bitmek üzere olan, itaatkar ve chipli 2 dişi bebeğimiz uluslararası sağlık karneleri ve soy kütük belgeleri ile yuvadan uçmaya hazırlar.
Anne ve babasına dönersek; Likya'ya anneliğin Kont'a da babalığın kattığı olgunluk göz ardı edilemez. Ancak amacım üretim olmadığı ve kaçamak meyveler olan torunlarımız sonrası Likya'm minik bir "OHE" operasyonu yaşadı. Kont'un geleceğide pek farklı olamayacak :) çünkü ömürlerinin sağlıklı ve uzun olması tek dileğim.
Makalemi süsleyen kartpostalımsı fotoğraf kareleri ve video ile 
şimdilik hoşçakalın diyorum. Sevgiler...