2 Ağustos 2013 Cuma

♥ Kont'um 3 yaşında ♥

Ah nasıl özledim yazmayı...
İşe başladığımdan bu yana blogumu aksattım.
Sürekli aklımda yeni konular dönüyor. 
Hatta taslaklarım hazır, 
ancak oturup tamamlayamıyorum ki :(
 Bu gün özel bir gün;
 Kont'umun yaş günü :)
Pişmaniye tüylüm, biricik oğlum tam 4 yaşına bastı.
 İnanamıyorum... 
Bebekliği bu gün gibi gözümde...
O zamanlar bana 4-5 yaşındaki köpüşler nasıl büyük gelirdi. 
Ama artık şükürler olsun ki benim oğlum da sağlıkla büyüdü.
 Bugün klinikte tam tamına 16 yaşında Setter ırkında hasta bir köpüş vardı. 
Arka bacaklar yani kaslar iflas etmiş, sonda ile idrarını yapıyor. 
Ancak misler gibi kokuyor. 
Vücudunun bir kaç yerinde yatak yarası olmuş, 
sahibi o kadar güzel bakmasına rağmen yaralar olmuş neyse ki iyileşiyor.
Gözler katarakt, kulakları % 80 duymuyor. 
Sahibini tebrik ettim. 
O yaşa rağmen dişler sapasağlam ve güzel besleniyor.
Herkesin köpüşü o kadar uzun yaşasın dilerim...
 Benim için çok anlamlı bir gün de çıktılar karşıma. 
Uzun yıllar Kont ve Likya ile olmayı onlara 
son nefeslerine  kadar bakmayı çok isterim. 
Bu gün oğluma minik bir pasta yaptım.
Sabah 06:00 da yapınca pek bir 
şey hazırlanamıyor ama tabi o bayıldı :)
Iyi ki doğdun koca bebek.!
Likya'mı merak edenlere :) o da iyi...
Taslaklarımın yayına döndüğü anlarda görüşmek üzere...