25 Ekim 2012 Perşembe

Köpeklerde Çukur Kazma ve Çamur Oyunları

Köpeğiniz çok mu kirli ve siz onu yıkayamıyor musunuz?
 Bırakın çamur banyosu yapsın ve güneşlensin, kurusun ve tarayın.  
Bir kaç saat içinde oluşan tüylerinin parlaklığına ve temizliğine inanamayacaksınız. 

Köpeğinizin tırnakları çok mu uzadı ve siz tırnaklarını kesemiyormusunuz? 
Bırakın çamur ve toprak kazsın, enerjisini atsın . 
Tırnaklarının törpülenişine ve köpeğinizin sakinliğine inanamayacaksınız. 
Kont ve Likya yaz kış demeden gönüllerince kirlenebilen
şanslı köpüşlerdendir. 
Tırnaklarını hiç kestirmedim. Hep törpülüdür. 
Nasıl mı oluyor? İzleyin. 
NOT: Videolardan sonra genelde gelen soru şu oluyor; 
Bu köpekleri nasıl temizliyorsun, yıkamak zor olmuyor mu? Cevap: Yıkamıyorum, güneşe bırakıyorum. 
Kuruyorlar, tarıyorum ve tertemiz oluyorlar. 

Peeling etkisi ile daha parlak, daha temiz ve ölü tüylerden arınmış sağlıklı bir derileri oluyor. 
* Tabii kumuna güvendiğim bir çamurda izin veriyorum.

Unutmayın!
Doğada şampuan yok ve köpekler vücutlarını 
çimlere, otlara ve kumlara sürterek temizleniyorlar.